Goooodmoooorniiiing!

Blir man inte glad bara av att titta ut genom fönstret och se hur solen skiner och att himlen är blå? :) Och blir man inte ännu gladare när det ska vara såhär fint väder resten av veckan? Helt underbart ju!

Jag skulle egentligen bara vara hemma och slappa med Tove idag och njuta av den sista lov-dagen. MEn jag fick en litet samtal som sa att jag skulle befinna mig kvart i två upp vid fotbollsplanen. Nämligen matchdaxs! Oh, jag VILL inte.. Men no choice. Haha. Det låter kanske konstigt men jag tycker om att träna åså. Men när det gäller matcher och cupper blir jag så jävla nervös att jag tycker inte det är kul.

Jag brukar skrka: PASSA INTE BOLLEN TILL MIG! Vilket kanske inte är det bästa egenskapen ifall man spelar fotboll? Och visst är det konstigt att detta kommit nu, när jag spelat fotboll sedan jag var typ sex år.. Så fort jag får bollen drabbas jag av panik och slarvar bort bollen typ.. Okej, inte alltid men det är så det känns!

Jag ska kanske satsa på ngn annan sport? Jag tränar i och för sig poweryoga och rider då och då. Men jag vill verkligen satsa på en sak och bli riktigt jävla bra den saken.. Kanske dans? Men då vill jag dansa sånn fräsig pardans! Fast, NEJ, jag kom på en sak.. Då ingår det väl lite lyft åså? Dem får vi isåfall ta bort ... ;)

Puss!






Lite bilder jag tog dagen då jag fick min älskade kamera! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0