Ha begär... ♥

Jag sitter här och försöker plugga. Det går sådär men jag har iallafall skrivit två sidor på min deckare! men nu tänkte jag ta en liten deckar-paus och fortsätta lite med geografi-inlämmningen. Vi ska jämföra två länders, naturresurser, klimat, befolkning m.m Sverige valde vår lärare och ett fick vi välja själva. Fråga mig inte varför jag välde Finland men det gjorde jag.. Jag tror det var för att de har mycket bär där. Haha!

Det är ju faktiskt inte så långt kvar tills sommarlov (panik). Och det viktigaste men skolavslutning är ju faktiskt kläderna..! :P De flesta brukar ha vita små drömmar, men jag tycker det är lite.. nja.. Jag vet inte riktigt. Det är lite för oskuldsfullt om vi säger så. I år har jag tänkt mig en lååång maxidress med vackra mönster eller en enkelfärgad men med massor av smycken! Jag har kikat runt lite på olika sidor men jag hittar inte å mycket faktist.. Men några läckerbitar lyckades jag snappa upp i djungeln!


klänningen till vänster tyckte jag var helt underbar. Den till höger också.Modellen som bär dem kan vi dock diskutera..♥ Länk

Fräck klänning, om man vågar. Jag är inte säker.. Den är från samma sida som klänningarna ovan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0