Halv åtta hos mig

Åh, vilken härlig dag det varit idag. Egentligen skulle jag in till stan och träffa min bror och gå på bio. Men han blev olyckligtvis sjuk så det funkade inte.. Lite synd eftersom han åker tillbaka till Norge imorgon. :(

Istället blev det en slapp hemmadag. Först gick jag och mami på en låååång promenad, när vi kom hem lagade jag lunch till mig & mamma. Det blev en smarrig halloumi-sallad. Mums. Sedan har dagen glidit förbi.. Jag har städat mitt rum lite... Druckit massa te... Umgåtts med Tove... Ätit middag (ungsbakad lax med wokade grönsaker).

Nu är det dags för "Halv åtta hos mig" så nu måste jag sticka.. Puss och fortsatt trevlig kväll! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0