Långfredagen - 2010-04-02

Får man blogga på långfredagen? Skit samma, vi gör det ändå!

Jag kommer inte från en kristen familj så det finns inget som säger att jag ska vara ledsen och stillsam på längfredagen. Men på något konstigt sätt känns det som om det sitter i benmärgen att man ska vara ledsen.. Jag vet inte men jag känner mig verkligen allmänt seg och deppig idag. Men om det är ngt mystiskt som gör att alla människor automatiskt blir ledsna på långfredagen eller om det bara är för att det varit en jävligt jobbig vecka och att det nu är lov?.. Det är den stora frågan.

Jag ska iallafall bara vara hemma och slappa med mami och papi idag.. För det är vad långfredagen är för mig. Det är egentligen ingen dag då man ska vara ledsen och sörja, utan man ska vara med sin nära och kära och bara ta det lugnt. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0