Lilla sjukling där...♥

Hej alla fina!♥

Idag mår jag skit, därför gick jag hem från skolan. Vi hade ändå inte några super viktiga lektioner så jag kändeatt det var bättre att jag gick hem och vilade..

Och förlåt, jag är verkligen sämst på att uppdatera på helgerna.. Egentligen är det skitsamma ni är ju inte så många som läser. Haha. Men för att göra en lång historia kort, i fredags var jag och Maddisen på bio. Vi såg Kick Ass. Den var bra, men verkligen inte som jag tänkt mig. Det var blod och våld från början till slut, vissa scener var faktiskt riktigt otäcka. (I'm a pussy,haha) Men även om den var väldig blodig så hade den med kärlek, och vid ett flertal stunder garvade jag högt! Resumé: Helt klart sevärd. Men om du är känslig för blod och våld är Kick Ass ingen film för dig.

På lördagen åkte jag först och tittade på när systeryster spelade match.. Den spelades såpass tidigt att jag hann med 12-bussen in till stan. Där träffade jag Lovisa och vi strosade runt och njöt av härligt vårväder, och såklart shopping. :) Redan på lördag morgon kände jag mig lite halv krasslig (hade absolut inte ngt samband med att jag gick hem från bussen på kvällen i nylonstrumpebyxan?) Och senare på kvällen blev det värre. Så igår mådde jag inet superduper. Men det funkade. Så jag spenderade dagen hemma med mami & papi, jag jobbade hela dagen med att klippa och elda sly (små träd) som växer bakom huset upp mot skogen..

Där har ni min helg. Haha. ♥
(här kommer en liten sneakpic på dagens outfit, lägger upp den lite senare..)



(Ny tröja från BikBok)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0