Lite väl kyligt!

Hejsan svejsan! 
Jag, som brukar behöva minst en timma på mig innan jag går till skolan vaknade lite sent. Klockan sju krälade jag mig ur sängen och jag och Nora hade bestämt att vi skulle gå till skolan tjugo i åtta. Alltså 40 min senare. Som tur var behövde jag inet äta ngn frukost eftersom vi har hemkunskap som första lektion. Så jag fick i mig lite mat i magen ändå! Okej, nog om min frukost.

Hela dagen i skolan har jag sett fram emot att komma hem och sola. Men det är ju hur mycket moln som helst på himmlen! Och det blir ju så jäkla kallt så fort solen försvinner. Så lite besviken är jag faktiskt men jag får satsa på imorgon istället! Haha. Jag försöker nämligen bygga upp en liten bränna innan själva "Bikinisäsongen" startar så de andra slipper bländas av min hud. Blek som en fis är jag och därför tar jag vara på varje liten solglimt jag kommer åt!

Annars? Livet går på som vanligt. Skolan går lika långsamt med andra ord. Och paniken över hur mycket som ska hinnas med innan sommarlovet växer och blir större och större!

Här kommer lite bildwer från igår.


Hahah, ignorera mitt fjortisfejs men jag ville att ni skulle se hur varmt och härligt det var!


Värst va det blev naket här då...?


En nästan olagligt smeexig bild på mig.. :O Liksom titta min fot?


someone's going to kill me..


Puss..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0