Nej, inte idag!

Bloggade inte igår, bloggar inte så mycket idag. Ibland känner man sig så jäkla ambitiös och skriver massa och lägger ner tid på bilder m.m. Men de finns och dagar då man eller jag inte känner ngn motivation alls. Som exempel idag & igår. Egentligen handlar det kanske om att bara orka gå in på bloggen och börja skriva, då brukar det lossna och rulla på som vanligt men ibland orkar jag inte och känner inte att det finns ngn anledning.

Innan jag loggar ut och börjar plugga lite måste jag bara säga en sak. Detta vädret gör mig så jävla lycklig! Det känns som om allt jobbigt kommer lösa sig bara man tittar ut genom fönstret typ. Och eftersom dagarna är längre nu, eller iallafall ljusare känns det som om det finns mycket mer tid till allt! Kanske bara inbillning..:)

Det var detta jag ville ha sagt! Nu ska jag plugga lite, men jag återkommer med en dagens outfit. :)

Puss...!

Dessa hade suttit fint i magen just nu, men nej Signe. Stå emot! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0