NO SCHOOL FOR ME... ♥

...Åtminstone inte idag. Jag har inte mått nått viadre denna veckan. Och nu tänket jag sätta ett stopp för detta! Fram tills nu har jag gått till skolan även om jag mått piss, tror det är lite därför jag fortfarande är sjuk. Så idag tänkte jag vara hemma och verkligen satsa på att bli helt frisk och kry! :)

Fast det blev ändå inte någon sovmorgon. Mami och papi åkte till jobbet kvart i sju så jag behövde gå upp vid sju så för att se till så att Julia kom iväg till skolan. Julia är min kusin som bor hemma hos oss för tillfället. Hon har gjort det i nästan två år nu...Av privata skäl.♥
När jag följt Julia till skolan och äntligen kom hem kunde jag såklart inte somna om. Men jag har iallafall fått ca8 timmars sömn inatt så jag klarar mig helt ok. Om jag vill kan jag ju ta en liten powernap senare. ♥

Men jag kan tyvärr inte ligga på latsidan även om jag är sjuk. Jag har tre inlämmningar att göra + några prov som behövs pluggas på!

Puss..♥


gammal bild men det är typ såhär min outfit ser ut idag.. Inget att skryta om alltså.. Är man sjuk ska mjukiskläderna på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0