Normalt? Skit samma vi gillar't ändå! ♥

En helt vanlig konversation mellan två vanliga människor...

Madeleine Söderström

Madeleine Söderström Underbar dag med Signe Gry i Göteborg idag! Massor av fina inköp :) x· · · Ta bort tagg

Signe Gry
Signe Gry
JAaa! Puss på dagen & när vi ändå är igång kan vi lika gärna pudra på lite kärleksstoft också... ♥
för 6 minuter sedan ·
Madeleine Söderström
Madeleine Söderström
JA! Haha, kärlekstoft? ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
för 4 minuter sedan
Signe Gry
Signe Gry
HAR DU ALDRIG HÖRT TALAS OM KÄRLEKSSTOFT?? ibland undrar jag vart världen är påväg alltså! ♥
för 2 minuter sedan ·
Madeleine Söderström
Madeleine Söderström
Haha, du för söt Signe. Men nu ska jag kolla på Grey's. "Glitterkärlek" till dig min finaste ;) ♥ ♥
för ungefär en minut sedan
Signe Gry
Signe Gry
Åh, jag ska nog försöka hitta det där "best friends quiz" jag hittar det inte?? :(
Men massa pussar och glitterkärlek till dig min pärla ♥
några sekunder sedan ·

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0