Signe ♥ Youtube

När man inte kan hitta en mänsklig kärlek får man komma på egna lösningar.. Jag har ett hett tips! :) Youtube.com, finns alltid där för en. Eller, det går ju inte. Då är ju jag och youtube inte trogna varandra. Men aja, jag accepterar ett förhållande där man träffar andra samtidigt.. Haha. (not)

Okej, vi skippar min dåliga humor. Det är såhär att jag är antagligen den sista personen i Sverige som inte har kanal 5 & 3. Vi har de vanliga, 1,2,4,6 och kunskapskanalen typ.. Haha. Men jag älskar verkligen Top Model och andra reality-program. Ex, project runway.

Så när det inte går att titta på Amn Top Model på tv3-play får man hitta andra lösningar. Min är Youtube. Där finns alla avsnitt i okej kvalite. :) Det finns antagligen massor med hemsidor där man kan titta också. Men jag är så jäkla okunnig så youtube är perfekt för mig! Haha!

Nu har vi (jag & Nora) fixat lite te, jag ska nog ta en liten knäckis också. Sedan riggar vi upp en myshörna i min säng av täcken och kuddar och glor på Top Model! :D Vi får såklart inte glömma att vi måste klämma in lite plugg där emellan också...

Puss..! ♥


(Kusin Helena & Jag på Julafton, saknar dig sötnos)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0