Sneak Peak♥

Det är jävligt mycket i skolan just nu. PÅ allvar, ibland känns det hopplöst som om det inte är ngn idé att försöka klara allt. Mission Impossible liksom. Det som jag tycker har och är jobbigast nu är vår inlämningsuppgift i svenskan. Vi håller på att skriva varsin deckare. Man ska komma på aallt helt själv. Och den ska vara efter deckar-reglerna. Ett brott, flera misstänkta, kommisarie, och lösning.. Först när vi fick uppgiften kändes det som om jag skulle dö. Jag ville dö. Det fanns ingen chans på planeten jorden att jag skulle hinna skriva en deckare på några veckor, tänkte jag. Inte ens om vi så skulle haft ett helt år på oss.

Det känns lite bättre nu, men samtidigt som jag ska tänka på deckaren har jag två andra inlämningsuppgifter, geografi och engelska. att ha flera olika samtidigt gör det svårt att koncentrera sig. Men jag känner såhär. Jag gör så gott jag kan och om det inte blir bra. Då är jag menad att misslyckas! Okej, inte riktigt. Men jag hatar att lämna in saker som jag inte känner mig stolt över.  När det känns som om jag kunde gjort det lite, lite bättre bara jag ansträngt mig lite till. Ni känner säkert igen känslan.

Okej, det var inte mening att jag skulle skriva så mycket egentligen. jag ville bara visa er en liten sneak peak på min deckare. Jag har skrivit i turbo om ni undrar vad det är för kråkor som uppenbarar sig i skrivboken..



btw, ni vrkar inte tycka det är kul att komentera. Även om ni på sistone har gjort det mer än vanlig. Men bara så ni vet så äääälskar jaag kommentarer.. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0