Tisdag 2010-04-27 ♥

Tillbringar ännu en dag som sjukling. Halsen känns dock bättre men orken är inte på topp. Jag har gått som en duracellkanin hela dagen bara på mina energireserver. Nu har dem tyvärr tagit slut så nu är jag trött som en mört. (rim!)

Egentligen skulle jag nog stannat hemma och vilat idag. Men det händer så mycket i skolan just nu och även om jag bara skulle missa en dag hade jag haft massor att ta igen.  Då känns det nästan lika bra att genomlida skoldagen även om det känns piss. Men fotbollsträningen ikväll, den kan jag glömma! Inte en chans att jag orkar springa runt som en filur på fotbollsplanen. Istället blir det lugn hemmakväll med pappsen och självklart plugg... fast jag ska börja med att plugga kemi redn nu. (prov på torsdag)

Återkommer lite senare med dagens outfit.. Ni får njuta av Rihannas ljuva stämma sålänge. :)
Bye bye ♥


Kommentarer
Postat av: bitterfittan

krya på dig sötnos!

2010-04-27 @ 18:33:36
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0