Valborgsmässoafton♥

Jaha, fredag idag + att det som ni säkert vet är valborgsmässoafton! Hela veckan har man bara hört "vad ska du göra på fredag"? Sen svarar man "FESTA såklart"! Jag undrar, varför är detta självklart? Det äfinns så många ungdomar som jag tror kommer göra något de ångrar inatt, jag tror en del av dem kommer råka illa ut eller göra saker de inte vill. Allt detta bara för att de har alldeles för mycket alkohol i blodet...

Jag måste erkänna att jag inte känner ngt behov av att vakna upp och må som faan och inte ha en aning om vad som hände dagen innan. Varför denna hets med att dricka? Om man är 15år klassas det typ som töntigt att inte dricka. Men så ska det fan inte vara. Det är snarare coolt att våga säga nej, våga stå upp för sig själv!

Okej nu blev det ett serious inlägg här men sånt behövs ibland.. egentligen hade jag velat lägga mer energi och omtanke på detta. Men min syster håller på att gå upp i atomas här, vi ska nämligen ut på promenad.. Och som ni kanske förstår är jag inte i skolan idag heller, sjuk fortfarande och vi hade bara en lektion idag. Så jag kände att det spelade inte så stor roll!

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0