Vardagsmys! ♥

Idag följde Madde sötis med mig hem from school. Vi har druckit te och ätit mellis. Jag har varit osocial ett tag nu, läst lite bloggar och varit inne på facebook m.m. Så medans jag är inne i cyber-världen ligger Madde och tittar på tv.
Därför ska jag skynda mig att lägga upp dagens outfit så att jag kan springa och mysa och vara lite social med henne. Fast nu börjar magen kurra igen, dags att sänga ihop lite käk kanske?

Yeah..yeah. Här är dagens outfit & lite blandade bilder. Och jag måste säga att jag älskar min tröja! ♥



egentligen för busigt ansikte för att visas...


Sedan stekte jag ägg och körv till Maddisen...


nja.. stekt ägg är inte min grej.. Ostmacka, med te & fil med musli&kanel. ;)


Sötnos & jag.. (precis efter att vi tog denna bilden fick jag veta att hon precis fjärtat, därav hennes busiga flin..)

Kommentarer
Postat av: Aggy

Haha FisMadde:P

Lilla ÄnglaSigne:)



Sötnosar båda två <3

2010-04-20 @ 22:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0