Clearly Gone♥

Det som låg i paketet som jag nyss hämtade är mina nya hudvårdsprodukter från Clearly Gone! Jag är och försöker vara så noga jag kan med vad det är för saker som jag använder på min hud. Det gäller olika krämer, smink m.m. Jag vill ha så få ingredienser som möjligt, de ska helst inte innehålla parabener, alcohol m.m Men det som är sjukt är att nästan alla krämer, shampoon & balsam, smink m.m. Innehåller massa massa skit! För att det är billigare att producera förståss!
Men nu när mitt sminkborttagningsmedel tog slut för någon vecka sedan har jag köpt nya ekologiska produkter. Jag vet inte hur de är ännu men jag hoppas de är bra! :) Jag köpte hela paketet som består av: Natural Cleanser, Natural Cleansing Cloth och Natural Moisturizer. För er som inte pratar Natural-språket betyder detta: Rengöring, Rengöringsduk och återfuktande olja. Natural cleanser innehåller bara ekologisk ricinolja och ekologisk olivolja. Och Natural Moisturizer innehåller bara ekologisk kallpressad jojobaolja. Det låter väl bra? haha. Jojobaöja sägs ju göra underverk för hud och hår. Så det ska bli kul att testa och se hur resultatet blir! :)
Och jag tycker verkligen att ni ska gå in på länken och läsa mer om clearly gone. Där står allt om produkterna om ni har typ några frågor elr så! :)
Allt gick på 347:- Det tycker jag är ett bra pris när man vet att det är bra och naturliga produkter. Sminkborttagning, rengöringsduk och återfukt... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0