Fredag ♥

HALLLLOJ! Idag, är jag happy happy happy! Och vet ni varför? FÖR DET ÄR FREDAG! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Freedom in my heart! Jag känner vittring av två dagar som är helt obokade, och jag har fria tyglar att fylla dem med vad jag känner för! Eller nej! På är det seriestart (fotboll), men jag vill i och försig inte vara med att spela. Fast det är väl inte så mycket att säga till om. Tränaren bestämmer. Och jag tror faktiskt han inte tror att jag menar det jag säger när jag säger att jag inte vill spela i A-laget! Jag VILL inte! All press, ångest åså. Egentlgien är det skit töntiga tankar då vi inte ligger i en speciellt hög serie. Men jag har en tendens att alltid få ångest och bli nervös.
Nu var det egentligen inte mening att att jag skulle komma fram till att jag inte vill  spela i A-laget. Utan huvudsaken var att det snart är helg och att det är freaking fantastic!
Haha Smexxig bild från i förrgår! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0