inte långt kvar...♥

Nu är det inte långt kvar. Om tre dagar börjar skolan. Det känns inte toppen precis. För tillfället är jag ganska deprimerad faktiskt. Av olika anledningar. Man ska inte tänkte för mycket på livet alltså, hehe. Då blir det inge bra. Imorgon är det sista dagen på jobbet. Det känns både tråkigt och skönt. Det är lite sorligt, för det är antagligen sista gången man ser gamlingarna, någonsin. För om vi säger att jag skulle sommarjobba där nästa år med, då lever kanske inte alla... Och det känns lite creepy. Men hey, that's life. Haha ;)
Nu ska jag åka och hämta ut ett litet paket! Jag tror jag vet vad, WIIIE! (ni får se sen... ;))
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0