Jajamensan!

Idag busar jag till det och äter jordgubbsfil med Kellog's all bran. Det är egentligen det jag äter istället för godis nu när jag har godislov. Haha. Det är ju så sjukt gott! Och jag vet att det inte är särskilt nyttigt men jämfört med vanligt godis är det iallafall bättre. Plus att jag bara äter det på helgen. ;) gooooooooooottt!
Söndagar ska ju vara en dag då man tar det lugnt och slappar men för min del blir det helt tvärt om. Jag har massor att göra.

  1. Äta frukost - Check
  2. Skriva ett enlägg - Check
  3. Städa rummet
  4. Åka och titta på skor
  5. Spela match
  6. Plugga

(btw, ett utryck som jag tycker är otroligt bra och som borde användas mer är: Jajamensan!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0