Lördag ♥

Hallojsan! Igårkväll var precis vad jag behövde. En dag till att göra någonting. Bara vara. Äta massa skit. Snacka massa skit. Titta på obetydliga filmer utan innebörd. Mysa. Måla naglarna. Ansiktsmasker m.m. Umgås med fina människor.
Först åkte vi och handlade massa gottigottgott. Sedan gick vi en promenad och tog ett kvällsdopp, det var lite spooky med dimma över vattenytan. När vi kom hem tittade vi först på en skräckis "Stay Alive". Den filem har Madde försökt få mig att se hur länge som helst men jag har vägrat. Igår blev jag tyvärr nedröstad, men medan de tittade kikade jag i ett spanskt modemagasin så med mig var det ingen fara. Efter skräckisen ville vi se något lite mer lättsamt och kul, American Pie - Naked mile passade perfekt! ;) (sämsta filmen som gjorts, typ)
Strax efter 03.00 ramlade vi i säng. Men när klockan ringde halv nio vad det bara att hoppa upp som om ingenting. Nora skulle nämligen sälja Gt, och godhjärtat som jag är, haha, hade jag lovat att följa med. 
Planerna inför kvällen är nog att jag rullar ner till Madde och myser. Imorgon är det dock seriestart så tyvärr blir det nog lite tidigare i sängen än igår. Usch! Jag VILL inte spela! Men det är väl bara att bita i. Och sluta vara en sådan pussy!
Ha en underbar Lördag sötnosar! Nu sticker jag till min egen lilla sötnos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0