Måndag - 23/8 ♥

Hello! Just nu sitter jag och bättrar på mitt nagellack. Jag målade fransk manikyr häromdagen, lördags tror jag. Ska snart rulla iväg till skolan men först tänkte jag göra en snabb sammanfattning av helgen. I fredags åkte jag ju först till Nora som flyttat till Öckerö. Och vet ni vad som hände? Jag tappade mitt bankkort och körkort på bussen!!! Sådana saker får inte hända. Men det hände ändå och nu är jag utan körkort och bankkort... :(
Även om jag var lite smådeppig efter att jag upptäckt det dära med korten hade vi det mysigt ändå. Vi köpte hem minipizza från grandiosa och kladdkaka från frödings. Mums! Egentligen hade väl vi tänkt ha en liten sightseeing men eftersom vädret inte tillät det blev det att vi åkte hem hit istället. I lördagskväll hade jag, Madde och Nora myskväll. Vi såg på Remember me och Sex and the city 2. Första filmen var jättefin, Robert Pattinson är alltid fin. Men jag blev lite lite besviken på Sex and the city faktiskt.
Nu har vi bara igår kvar. Den tillbringade jag tillsammans med Helena på liseberg! Wiiie. Det är typ år sedan jag var där... Och vi hade skitskoj! Och det var inga långa köer heller, högst 20 minutersköer. :D
Sådär, det var min helg haha. Kort och intensivt förstår ni! ;) Dagens planer är ingenting, behöver dock plugga lite. Men vi får se...!
Ha en fin dag, puss

Kommentarer
Postat av: Sara

du är helt otroligt snygg, och diggar din klädstil som fan! varför är du inte en modell?

2010-08-24 @ 18:37:22
URL: http://smountassir.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0