Måndag 2/8 ♥

Herregud 2/8-2010! Kan ni tänka er att det redan är Augusti månad? Snart är året slut. Nästan. Liksom allt går så sjukt fort. Det var ju vår alldeles nyss? Om en månad eller två är hösten här. Helt absurt! Det blir liksom så tydligt hur kort livet är. Åren bara rinner iväg. Om bara 3 år fyller jag 18 år. Jag kommer ihåg när jag var 10 år. Då tänkte jag mycket på detta med att fylla 18 år. Haha. Och när jag tänkte på att det faktiskt var 10 år kvar kände jag att "jahapp, detta kommer gå fort". Och det har det verkligen gjort. Alldeles för fort. Om tre år är jag vuxen. Tre år.

Förutom att fundera över stora frågor här i livet haha, ska jag idag tillbaka till jobbet. Ännu en arbetsvecka att se fram emot! ;)
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0