Måndag ♥

Halloj!
Idag skulle jag gärna vara pigg som en liten mört som simmat bört, men icke sa nickepicke. Jag har sovit väldigt konstigt inatt, drömt massssssa, och vaknat från och till. Knäppt, jag brukar vanligtvis sova som en stock natten igenom... Men jag är inte van att sova ensam så det har kanske med det att göra? Usch... jag gillar verkligen inte att sova ensam, att ligga där helt själv i mörkret i flera timmar. :( Haha
Ajuste, vi spelade ju match igår och vi vann med 3-1. Gött! Och jag är faktiskt glad, för jag lånade ingen astmamedicin som jag brukar av Jonna, men det funkade ändå. Det blev bara lite svårt i slutet men det var no panic. :D
Idag är det skönt nog ingen träning som gäller. Utan istället blir det en underbar dag av massa plugg. Love it! Hrmmrr...
Men eftersom jag kommer ha Maddisen som sällskap ska det nog gå vägen, hon är finaste flickan min!♥
Jag och maddisen, men vad gör vi haha?

Puss från peace and love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0