När man inte orkar ♥

Idag är en dag då jag inte orkar. Först orkade jag inte att gå upp. Sedan orkade jag inte skolan. Därefter orkade jag inte fixa ngt käk. Nu orkar jag inte spela match. Bläää på allt, det är så det kan kännas ibland.
Jag är verkligen inte en person som hela tiden söker efter förhållanden. Jag är faktiskt lite rädd för sånt haha!
Men däremot älskar jag närhet. Hur mysigt skulle det inte vara att alltid ha ngt som finns där när man är som kramsugnast? Någon som alltid uppskattar en, och tycker om en för den man är. Att få bli bekräftad. Det är viktigt för mig. Ibland lite väl överdrivet kanske. Vart finns den perfekta killen? Ingen människa är ju perfekt? Men eftersom ordet ändå finns så borde den perfekt killen ändå existera någonstans. Eller?
Aja. Nu börjar flyga iväg igen. Jag behöver en liten powernap innan matchen. Vi hörs senare!
Puss♥

Kommentarer
Postat av: Anonym kille

Signe, du är en vacker människa. Utsida såväl som insida. Lita på mig när jag säger att du kan få vilken kille du vill. Se bara till att vara kräsen så du inte hamnar med en idiot som bara ser bra ut. Du är värd mer. Kram.

2010-08-20 @ 18:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0