Onsdag ♥

Helluu!
Allt bra med er, en fin och härlig onsdag som denna? Bortsett från att himlen är grå och att jag inte har den minsta lilla gnutta av vilja att gå till jobbet är allt bra med mig! Efter jobbet ska pappa hämta mig och så ska vi åka till läkaren. Det är för att kolla om jag har astma. Och om det nu visar sig att jag inte har astma, då tänker jag sno en sånndär lite inblåsningssak och springa! För nu har jag gått med detta i två år. Så fort jag blir anfådd så kan jag inte andas ordentligt. Det går inte att ta ett djupt andetag, utan det är typ som ett stopp i halsen. Och jag har fått låna sån medicin eller vad det är av andra tjejer i laget och det hjälper skit bra! Så vi får hoppas att det går vägen... ;)

Sedan, efter besöket hos farbror doktor (jag tror i och för sig min är en kvinna menmen) ska vi fortsätta in till göteborg. Min pappas bästa vän har fyllt eller fyller år och vi ska vara med och fira. Det är även väldigt nära vänner till hela familjen och jag har känt Emma i hela mitt liv.
Så det ska bli skojigt! :) Undrar bara när jag kommer komma i säng ikväll? Mitt deadline är ju klockan tio. Får se hur det blir med den. Japp japp! Ha en fin dag hörrni!
(By the way, idag fyller även min kompis Hedvig år... :)♥ hoppas du får den bäsa dagen älsk!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0