Onsdag ♥

Godmorgon onsdag. :)
Efter gårdagens match är min kropp lite mörbultad varstans. Men tror ni jag får vila för det? Nej, nej, nej. Nu är det nya tag och ikväll är det dags för ännu en match. Igår spelade vi med A-laget men idag är det f:19+ som gäller. Vi ska åka ändå till Sollebrun...!? Seeeegt. Men vi får se till att göra en bra match och vinna så att det känns värt den långa resan dit. Jahapp, det var dagens planer. Hehe. Och btw, trueblood-avsnittet igår var grymt! Är det bara jag som tycker den serien blir bättre och bättre? Det har jag svårt att tro. ;)

Dagens outfit kommer senare. Igår var det ingen idé, jag var helt pisseblöt och jag såg inte riktigt klok ut. Haha!
Men vi hörs senare och ni alla får ha en fin dag (trots att det ska regna...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0