Onsdag - Torsdag ♥

Japp, japp jaaaapp! Nu är det redan torsdag, vilket innebär att jag snart överlevt en veckas skolgång. :O Igår, nu ska jag berätta. Först åkte jag och Madde in till stan för att gå på jakt. Det gick väl sådär, ända tills det var en kvart kvar till affärerna skulle stänga. Då började det hända grejor! Jag hittade det jag behöver till min kostym, men några strumpebyxor fick tyvärr inte hänga med hem. Istället köpte jag en tjockiströja på Gina. Den är röd med mörkblå text. Antagligen äger hela Sverige, Norge, Danmark och nu även Tyskland varsin sånhär tröja men jag tycker att den är mysig och snygg så det så!
Idag händer inte särskilt. Det som är planerat än så länge är skolan och att jag har match vid sju. Annars? Det blir kanske en kopp te med grannen på övervåningen, lite plugg kanske, och en powernap är nog ett måste om jag ska orka spela match!
So long sweeties!♥
Här är den. Tröjan som alla fjortis norden över redan äger (antagligen). Jag matchar med ett par nylonstrumpebyxor och skinnkjol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0