Solen skiner ♥

Heeeeeeeeeeej!
Igår hade jag kul. Idag är jag trött. Men så kan det vara. Jag, Nora och Madde hade iallafall roligast på vägen hem. Haha!
Idag är det en allmänt slapp dag som gäller. Just nu håller jag på att städa mitt rum, medan Nora sitter i min säng och läser en bok. Tycker inte ni att det vore mer rättvist om hon hjälpte mig? ;) Då blir vi ..jag.. ju klar snabbare. För sedan ska jag hämta Madde. Därefter ska Nora, Madde och jag spendera resten av dagen i sängen med godsaker framför bra film! :)Sounds perfect to me!
Jaja. Nu är det bara dammsugning och dammning och lite andra saker innan rummet är skinande rent! ;) Lika bra att sätta igång!
Puss och kram ♥
Det finns kanske några människor där ute som precis som jag just nu städar, fast vi egentlgien inte orkar eller vill. Här har ni en uppiggande låt som jag tycker är underbar! Lyssna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0