Söndag... ♥

I morgon börjas det igen. Vet fortfarande inte om jag tycker om det eller inte. Jag är ju inte överlycklig men inte heller självmordsbenägen. Vi kan väl hitta en punkt i mitten någonstans?
Något jag iallafall vet säkert är att jag snart måste hoppa i säng! Vill inte se ut som en död zoombie första dagen i skolan. Visst är det lite pirrigt första gången man träffar sina klasskamrater efter ett långt sommarlov? Av någon andledning vill man göra ett bra första intryck, även om man redan träffats hur många gånger som helst. vem vill inte komma tillbaka till skolan med gyllenbrun hy, solblekt hår och lite lagom med fräknar, och lite allmänt fräsch...?
Nu när de senaste veckorna varit gråa och trissta har den lilla färg jag fick i början av sommaren försvunnit, och efter tre långa veckors jobb med tidiga uppstigningar har de fruktade ringarna under ögonen börjat leta sig fram. Men vad ska man göra? Jag kan väl inte skippa första dagen i skolan bara för att jag inte känner mig supersnygg? Eller okej, hur ofta känner man sig egentligen supersnygg? Fel ordval. Men man kan väl inte skippaförsta dagen i skolan om man inte känner sig brun och fräsch? Eller? Får man det?
Jaja, vi får se hur det blir. Låt oss sova på saken! :)
Puss och godnatt!♥
Detta är en av mina favortitbilder från sommaren 2010. Jag gillar att det finns rörelse och liv i bilden.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0