Time goes by ♥

Dagarna bara flyger iväg. Snart har jag gått TRE veckor i skolan, vilket känns helsjukt! Hade jag inte sommarlov nyss? Ehm, jo. En sak som påminner en om att det inte längre är sommar är kylan! Herreguttan, imorse var det fanken frost. Inte OKEJ!
Men jag antar att det bara är att acceptera, vi går mot kallare och mörkare tider. Och för min del spelar det egentligen inte någon jätte stor roll. Jag gillar hösten, den är mysig. Och träden är så vackra. Nu ska jag inte flyga iväg och filosofera för mycket här, utan det är dags för mellis. Vi har samling till match om inte allt för länge. Och misstaget att äta en kvart innan samling tänker jag inte göra om!
Ciao! 
Har verkligen inga spe kläder idag. Vaknade trots allt 07.20... Därför är det ingen idé att ta någon dagens. Vi skiter i det. Här får ni iafall en kik på min skjorta, från Levi´s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0