Tisdag ♥

Godmorgon godmorgon chillevippen på er!
Inatt vet jag inte riktigt vad som har hänt. Det känns som om jag legat vaken men ändå drömt. Som om jag aldrig riktigt sovit tungt. Jag brukar alltid sova som en stock. Men både igårnatt och inatt har jag sovit dåligt. :( Det får bli en powernap efter skolan så att jag orkar med matchen ikväll. Japp, match ikväll. Det känns som om vi spelar match varje dag. Hehe.
Och ajuste, jag har försvovit mig. Min alarmklocka har inte ringt och mina virriga föräldrar trodde av ngn helt konstig andledning att jag hade sovmorgon. JAG HAR ALDRIG SOVMORGON! DET VET NI!
Sådana saker kan göra mig SÅ arg. Men jaja nu måste ajg rusa häcken av mig. Jag ska gå om 20 minuter. GAHHH!
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0