Let's get to know me!

Du heter: Signe
Smeknamn: Sigge, har även blivit kallad för Sigrit

Låt som när du är ledsen sörjer till: haha, jag vet inte riktigt. Men för några år sedan kommer jag ihåg att det var "Big girl's don't cry" HAHA

Beroende av: Familj och vänner.

Vad tror folk om dig? Oj, jag vet inte riktigt. Jag tror att många kan tro att jag har väldigt bra självförtroende. But that's wrong.

Stämmer det? Alltså, egentligen beror det på själva situationen. Men när det gäller att träffa nya människor elr uppträda m.m. Då kissar jag i brallan! ;)

Vad får du oftast komplimanger för? Ögon, kläder och hår

Hur imponerar man på dig? Våga utrycka sina åsikter. Inte bara hänga med på vad kompisarna tycker. 
Brukar du skratta för dig själv? Haha, OM jag gör!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Msn? :) <3

Var bor du? Mellan Göteborg och Borås

Trivs du där? Jag älskar mitt lilla samhälle. Men ibland vill jag bo mer befolkat och centralt

Hur svarar du i mobilen? Aa hej det är Signe

Vem ringde du senast? Älsk pappa

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: haha, minne som en guldfisk. 
Antal timmar sömn inatt: 8 timmar

Sov du ensam: Nej

Brukar du komma i tid: Ehmm hrrmm... Vet inte riktigt hur jag ska svara. För jag kommer oftast inte försent utan jag måste istället stressa skiten ur mig de sista minuterna. Men i tid, det är jag för det mesta.

Hur känner du dig nu: Trött, frågvis och jag har ont i kroppen.

 

Vanligaste färg på dina kläder: Jag tror det är svart

Vad tycker du om fötter: Om mina eller fötter allmänt? Mina fötter är som kalle ankas. Men i längden är dem lagom. I övrigt tycker jag fötter är ganska läbbiga.

Vad saknar du: Oj, svårt. Jag saknar många saker. Bland annat att gallopera i full fart över en äng på världens finaste häst i världen.

Hade du en bra kväll igår: Ja, min bror kom hem från Norge så vi hade en mysig familjemiddag. Mys!

Favorit dryck på morgonen: TE, obligatoriskt!
När brukar du oftast gå och lägga dig: Jag är lite fanatiskt. Måste typ ligga i sängen klockan tio om jag ska upp vid sju. Annars funkar jag inte.

Är du blyg? Beror på situationen. Jag gillar inte när någon tittar noggrant på en för nära. Eller att titta någon i ögonen för länge. Men jag är ganska pratsam och glad!
Sysslar du med någon idrott: Jag spelar fotboll. Går vanligtvis också i poweryoga, samt promenader, cykel till skolan fram och tillbax. 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag tror inte man kan bli kär i en person eller älska en person efter att man träffats en gång. Du kan känna attraktion eller bli lite förälskad. Men du kan älska en människa först när du sett dennes alla sidor. Dåliga och bra, men ändå känner att du vill vara med personen.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Utforska pillesnoppen, och ha sex. Umgås med ett killgäng. Se hur dem beter sig när dem har typ "Grabbkväll"

Är du nöjd med ditt liv: Mer än nöjd!

Är du bortskämd: Nja, det vet jag inte. Kanske mer än de flesta men samtidigt är inte mina föräldrar dem som bara ger och ger. Man måste förtjäna. Vilket jag tycker är bra. Man ska lära sig att saker inte kommer gratis här i livet! 
Vad gör du i morgon: Imorgon ska jag på jakt efter en dräkt inför vårt spexfoto. (catwoman)

Vad är det värsta du vet? Många saker. Spindlar, omogna och elaka människor. Själviska människor.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Jaa, kärlek till er!

Vad är det finaste du fått? Vet inte riktigt, men min moppe hamnar högt upp!
En speciell dag du minns: jag kan inte välja!

Du samlar på: trökmånsen Signa samlar inte

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Syster, Madde eller så går jag upp till Nora eller Tove. (Men nu bor ju inte Nora här lägre..:()
När grät du senast: Idag på träningen, det hände ngt med min hälsena

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa en lägenhet, och massa fina saker! Kanske skänka en slant också!

Vill du gifta dig: Ja, det tror jag
Vill du ha barn: Yesbox.

Är du musikalisk? jag är väl ngnstans mitt emellan

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten (kolsyrat)

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Japp

Biter du på naglarna: That was back in the days... Long time ago!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0