Wook is tha shit!♥

När man är trött och hungrig är det perfekt att slänga ihop en enkel och snabb wook. Så, det är precis vad jag gjort. Tror dock att jag gjort lite för lite... :( Jajja får komplettera med lite nötter också. (inte mig emot)
Idag har skolan varit lite halvseg och tråkig. No offense men ibland orkar man inte med vissa saker...♥ Menmen, hoppas det blir bättre imorgon. Resten av min kväll tänkte jag spendera med Tove. Jag tror att jag ska henna hennes hår. Utöver det så ska jag läsa lite fysik samt fixa naglarna. Mer kommer jag nog inte hinna med. Klockan tio ska jag vara i säng! Där med basta! Igår somnade jag inte förrän efter 11 ngn gång, och visst, nu kanske ni tycker Men hallå, det är ju nästan 8 timmars sömn. Men jag kan säga såhär. Om jag inte får mer än 8 åtta timmars sömn är jag helt död. Min kropp behöver verkligen massa sömn. Kan inte fatta hur folk kan funka efter bara 6 timmars sömn. Det kan ju inte vara hälsosamt?

Nu vet jag inte om jag redan skrivit detta men iallafall. Mitt godisuppehåll är igång igen. På gott och ont. Jag är sjukt sugen på en godispåse! MAMAMAMAMA!!
Men nu jävlar kör vi. För detta funkar faktiskt inte. Jag är en sånn antingen eller person. Ännu en gång, på gott och ont. Så nu har jag ett härlig godisfritt år framför mig haha. Det firar vi med lite mysllisnacks! haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0