21 december ♥

Haha oj. Jag glömde av att blogga imorse. Kanske inte så stor förlust ändå. ;) Dagen har varit riktigt bra trots att min förkylning ännu inte flugit sin kos. Först hade vi en jättemysig avslutning i skolan. Först bara med klassen, sen med hela skolan. Några som har profilen dans och musik uppträdde och underhöll. Efter det samlades klassen i klassrummet igen och betygen delades ut. Mina betyg var eller är helt ok. Blev dock irriterad över att en lärare gjort fel. Han har sänkt mig i ett ämne som vi endast haft tre lektioner i och vi har heller inte haft något prov i det denna terminen. Eller jag har inte ens haft han i detta ämnet tidigare. Innan hade jag MVG som jag fick av den förra läraren. Men min nuvarande lärare sänkte det till ett VG men det kan han inte göra pga det jag skrev innan. Jag frågade till och med honom förra veckan om hur han skulle göra och han svarade då att han skulle skriva dit våra gamla betyg. Skit på honom. Iallafall mina nuvarande betyg är 11 MVG och resten VG (egentligen 12 mvg men aja)
'
Efter skolan åkte jag in till stan. Då var jag sjukt opepp. Ville helst försvinna ner under täcket och sova. Men när jag väl träffade Erik (min bror) så hade vi jättetrevligt och nu har jag äntligen köpt klart alla julklappar! :D Unbelieveble! OM en kvart börjar sista träningen innan julafton. Även om jag är kanske för mitt eget bästa ska skippa den känner jag att det är lika bra att köra. Sen kan vi julfrossande med gott samvete liksom... ;)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0