3 Advent ♥

Haha, vad hände? Jag vaknade för typ en och en halv timma och då gick jag in på datorn för att blogga. Men sen gick något snett, bloglovin. Men efter en och en halv timmas bloggläsande sitter jag nu här. Idag är det 3:e advent och det är nu inte alls lång tid kvar till julafton. Shit pommfritt...
'
Det borde vara förbjudet att göra något alls på söndagar. Asså något krävande, som man inte vill. Söndagar är ju dagen före ännu en vecka av slit. Man borde utnyttja den sista tiden av lugn och frihet. Jag önskade att jag nu kunde säg att det är precis vad jag ska göra. Men det vore att ljuga. Inlämning av en geografiuppgift imorgon. Jag har väl gjort en fjärdedel än så länge. Så att göra klart den är så klart prio ett. Jag vill klämma in lite träning, en dusch, pepparkaksbak samt att hinna gå på middag hos min faster också. Det kommer nog gå fantastiskt bra! :)
'
Lateros!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0