4 advent ♥

Hallojhalloj! Hoppades på att förkylningen skulle ha släppt mig men det är bara värre. Blääääääää. Lite skönt är det dock att jag bara kan slappa och ha det gött utan att ha dåligt samvete för att inte göra något! ;) Imorse vaknade jag ganska tidigt. Under morgonen har jag och pappa kikat lite på min julklapp. Jag ska få en mobil. Visst är det kanske inte så spännande att veta vad jag ska få men jag vet i alla fall att det är något som jag vill ha. Något som jag kommer att bli glad för. Det är alltid en chansning med julklappar. Anyway. Mobilen vi kikar på är en HTC i modellen Legend. Jag har hört en massa bra om den plus att den har de egenskaper som jag är intresserad av. Och det viktigaste av allt, den är snygg! (halvt oseriös...)
'
Det som gör att jag är lite, lite osäker är att det är touch och att jag är världens mest otekniska människa på jorden...



Kommentarer
Postat av: emma

snygg mobil, spec den svarta ;)

2010-12-25 @ 19:54:52
URL: http://hopppom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0