Almost there... ♥

Vilken mysig dag på stan det varit! Trots att båda jag och Madde var/är sjuklingar. Jag hittade det mesta som jag var ute efter. Många julisar alltså. Men några små klappar har jag kvar men de skall jag kirra imorgon men broskon!
'
Tyvärr slutade det lite tråkigt då västtrafiik strulade till det vilket resulterade att vi samalnlagt fick stå i cirkus fyrtio minuter och vänta i iskallt väder på en jävligt försenad buss. Fyfan vad sånt gör mig irriterad. Det är ju sånt här som gör att människor väljer att inte åka kollektivt. Och det borde inte straffa sig att åka buss, tåg eller spårvagn. Tvärtom man borde gynnas och det borde vara en trevlig upplevelse. Annars kommer man aldrig vinna över de bekväma bilförarna på rätt sida. Men där sätter vi punkt för diskussionen. Jag säger bara detta: Om jag var förkyld imorse så är det inget mot vad jag kommer vara imorgon efter att ha stått och frusit ihjäl. (och ja, jag hade ordentliga kläder!)
'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0