Babybabybabyy do you realy want me?

Hallohallo!
Uppdateringen är verkligen inte på topp må jag säga. Men nu när det är lov kan man ju inte sitta inne och dega framför datorn hela tiden! Måste ut och leva! ;)
'
Jag har haft en supermysig dag på stan med Norisensnorisen! (a) Jag fyndade ett par mörkblåa tajtare chinos och en skjorta i rejälare spets... Låt bildern tala sitt språk.


Nu måste man ju absolut inte ha den knäppt. Lika snyggt öppen med ett svart linne under! BAM. Byssorna får ni se en annan dag. Av någon konstig anledning känner jag mig jävligt stressad och jag måste lugna ner mig. En kopp te, avocado och en mackimack framför one tree hill är vad det får bli! BAM.
skjorta: 99:- Gina tricot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0