Confused! ♥

Tjabbadabbadoo!
Har haft en både-och-dag. Är lite förvirrad och ledsen i själen... Men annars är allt bra. Jag har sovit jäkligt gött inatt. Stooort plus på det. Jag och Agnes har irrade runt på stan ett tag. Sedan mötte vi upp Tove och Agnes klasskompis Sanna för att se på teater! Den sista föreställningen av Klaras resa. Mycket gripande och fing!
'
Hemma väntade en mozarellasallad och efter det har jag tryckt i mig flera kilo nötter. Sådana man knäcker själv, så hiimla kul! (lättunderhållen) Förresten, vet ni?! Mamma har fått en iPad av jobbet och vem tror ni kommer att sno den och sedan ha den för eget bruk om inte självaste jag... Mihahahaa. ;) Helt rätt enligt min åsikt.
'
Det där med förvirringen och sorgsenheten i själen... Lite saker som jag kanske inte ska skriva här. Men jag kan skriva såhär. Ibland har man för höga tankar om människor. Ibland hoppas man förgäves. Ibland blir man besviken. Och ibland är inte allt som man vill att det ska vara helt enkelt.
'
Hoppas ni har och får en trevlig fortsatt lördagsnatt. Kärlek till er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0