December ♥

Wake me up when december ends... Haha, nejdå. Jag älskar vintern men hatar inte kylan. Det skär sig lite men med massssa tjockiskläder funkar det ändå okej. Det är något fel på våra element och jag svär på att det är 2 grader är inne. Kaalllllt!
'
Jag börjar få lite ångest inför nästa vecka. Vi har väldigt mycket plugg, tre prov två inlämningar m.m. I vanliga fall skulle det inte vara någon fara men jag kommer vara upptagen hela helgen så det ryker ju. Och idag har jag lovat att vara med i juryn på skolans talangjakt. Åh, typiskt mig att ta på mig massa saker när jag egentligen inte har tid. På grund av dålig planering och tidsbrist måste jag nu tuuurrrbo-plugga i cirkus en timma, därefter ska jag springa iväg i mörkret tillbaka till skolan... Kill me.
Idag har jag på mig en ubermysig tröja som jag snott från systern min. Jag gillar den starkt! Blir glad bara av att titta på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0