Do ya rememba!

God morgon!
Dålig update igår. Men av en god anledning. Det blev jättetrevligt igår även om jag hade lite panik där ett tag med all mat och städning. Allt löste sig great och maten blev fantastic! ;D
'
Jag gick upp för cirka en timma sedan och baka ut brödet som jag satte igår. Madde som sov över var en liten sömntuta så hon fick sova kvar. Nu ska vi äta lyxfrukost (igen) med nybakat bröd, alla möjliga pålägg och sen så har vi ju massa kvar av sakerna som vi bakade igår.... Mumsmums.
'
By the way. Innan alla kom städade jag hela huset!! Inklusive mitt eget såklart. Kommer ni ihåg hur stökigt det var för ett tag sedan? Jag la upp bilder på hur det såg ut... Här har ni iallafall en före- och efterbild.
'
Före

Efter



Nu är det fint och städat, min julstjärna har även kommit upp! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0