Eggcheese? no, no...

Hallloo hallo!
När jag kom hem från skolan var jag så trött så att jag la mig i soffan och dog, nästan. Ikväll blire idol med Tove. Men innan idol börjar ska jag göra äggost inför imorgon. Det är det godaste jag vet och för mig har äggosten en obligatorisk plats på julbordet! :) Namnet äggost tror jag kan skrämma många till att inte våga smaka. För hur gott låter egentligen äggost? Inte så mumsigt eller hur. Men då säger jag såhär: Du ska inte döma hunden efter håren! ;)
Med det önskar jag er en superfredag!!! Tack och hej...
hittade ingen jättebra bild. Men såhär ser äggosten ut, vi brukar dock strö kanel över...
äggosten äts med grädde och sylt. MUMMA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0