Eyebrown ♥

Hallååå  i grottan! (det lät ju mysigt...)
jag om nyss hem från en underbar ansiktsbehandling som jag fått av min kusin Helena. Hon utbildar sig till hudterapeut på Elisabethskolan i Göteborg. Eftersom hon inte är färdigutbildad ännu så får man behandlingar till pangpriser. Jag valde en ansiktsbehandling + färgning av bryn på 90 min. Det kostade 90 kr! Helt sjukt, en krona minuten. Så nu vet ni att det är på Elisabethskolan jag kommer att hänga så småningom. År 2011 kommerjag vara så jävla fräsch och snygg haha! Nemen men det är synd för Helena har så mycket plugg och därför är det ganska svårt att boka tider åså. Menmen. Jag är iallafall supernöjd med idag! :D
'
Har lite ångest över min ekonomi för tillfället. Tänkte därför lägga upp en ekonomiplan nu, med alla julklappar m.m. Därefter ska jag köra lite träning, duscha och tillsist dumpa mig själv i sängen. Skönt. Någon mer än jag som älskar att planera?
no make-up. Bara färgade ögonbryn, nu kommer jag slippa att måla dem varje dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0