Four days left... ♥

Tjoballuba!
Idag mår jag inge-vidare. Antagligen ska inget vidare vara särskrivet men jag tycker det blir bättre så. Mer följsamt liksom. Aja, idag blev det ingen skola för min del. Min natt har varit en enda mardröm. Vaknade första gången strax innan 02.00 av att jag rann av svett. Sen fortsatte natten så. Eller efter att jag bytt täcke blev jag tillslut i behaglig temperatur igen men jag vaknade flera gånger i timman och jag hur jag än vände och vred så låg jag inte bekvämt. Så fruktansvärt jobbigt. När klockan äntligen ringde runt sju (jag var nära på att ge upp och gå upp halv fem...) var jag som en död fiskmås med en ruskig förkylning. Därför valde jag att stanna hemma och vila upp mig. Jag missar ändå inget i skolan. Dessutom ska vi bara gå halva dagen eftersom vi har städdag idag! :)
'
I eftermiddag ska jag och Madde åka in till stan. Jag har lite panik då jag knappt köpt en enda julklapp. Men det ska nog gå bra. Om jag inte hittar allt imorgon har jag ju några dar på mig. Och imorgon ska även jag och brorsan ta en julklappssväng. Allt löser sig helt enkelt.
Tjingeling!
Lite halvfräsch sådär... Och btw ser ni mina öronfötter på sista bilden? Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0