Front-row ♥

Det har varit helt sinnes kallt hemma hos oss dem senaste dagarna. Alltså inte utomhus utan inomhus. Vet ni vad problemet är? Vår bergvärme har pajat av en okänd anledning. Hela familjen sitter i fullt underställ, flera fleecar samt halsduk och mössa. Jag har nu tagit fron-row platsen framför kakelugnen, brasan är tänd. Det är det enda ställe där man inte hackar tänderna liksom. Stackars pappa som kom hem från Stockholm nyopererad för någon timma sedan. Han springer nu runt som en liten ekorre och försöker spåra felet...
'
Jag och mamma flyr fältet. Vi åker och handlar inför helgen. Jag har bjudit hem några vänner på julmys lördag-söndag. Det kommer bli supertrevligt och jag ser verkligen fram emot att laga massa julmat och baka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0