Hallå, hallå i det blååå ♥

Hejhoppsnopp. What a day what a day. Började med att jag och Agnes vaknade klockan 11 när vi skulle ta 12-bussen. Vi hann efter att papi kört ikapp bussen med rallyfart! ;) Väl inne i stan började jakten efter fynd bland reamassorna! Besvikelse. Jag hittade inte någonting. Agnes däremot. Två stora kassar hittade den jäveln! ;) Hon som inge pengar har...? Aja. Imorgon ska jag in med Nora för att ge det ett nytt försök. Tror vi satsar på 11-bussen. :)
'
Jag hittar nästan aldrig saker på rean när det är rea utan då hittar jag massa saker som inte är på rea istället. Lite dumt kan man tycka. Men jag tror samtidigt inte att mina vackra skor som jag beställde hem för några dagar sen kommer blir nedsatta. Vill ni se dem? Haha, som om ni har något val...
Gaahh, snart är ni mina!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0