JACKET ♥

Nu när det är så fruktansvärt kallt ute behövs det en ordentlig jacka. Men jag är så jäkla trött på att går runt i min fjällräven vart jag än ska. Det går bra till skolan eller om jag ska ut på en promenad. Men jag vill inte gå och se ut som en eskimo när jag exempelvis ska till stan. Jag har klickat runt lite och hittat några ruskigt snygga alternativ!
Parkas är det mysigaste!
Hur fin???
Jag är vädigt sugen på en kappa som är lite herr-inspirerad... Se några alternativ nedan...

Snygging från Weekday

Tyvärr gick det inte att hitta större bilder. Men det till vänster är så jäkla snygg, tyvärr inte så varm. Den till höger är också snygg men personligen skulle jag hellre vilja ha den i svart... Båda hittas på modekungen.se


Kommentarer
Postat av: julia

den längst upp va snygg :)

2010-12-02 @ 17:39:23
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0