juldagen...

Hej alla fina! Dan efter julafton borde kanske dagen då man sanera kroppen från all skit som man stoppat i sig på julafton. Men signe lyder inte den oskrivna regeln. Istället går hon ner till affären och köper en mega-godispåse. Om ni undrar varför ho skriver OM sig själv i tredje person så är det helt enkelt för att det känns bättre.;) Iallafall min julafton var helt perfekt. Eller inget är ju perfekt men jag är väldigt nöjd och jag tycker det att det var en av de julaftnar som jag varit med om.<3 Madde är här och vi ska snart byta julklappar. Först ska vi fika lite till och jag ska klämma i mig lite mer godis mehehe. Ha fortsatt fin fortsättning! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0