md formulations ♥

Tips på en bra face & bode scrub kommer här! Jag fick md formulations face & body scrub i julklapp av min fina kusin. Hon utbildar sig just nu till hudterapeut på Elisabethskolan så hon vet vad som är bra och dåliga produkter. Jag har bara använt den ett fåtal gånger men jag gillar den starkt!
'
Fakta om md formulations...

md Formulations AHA-baserade hudvårdsprodukter är aktiva och koncentrerade. De säljs enbart på hudvårdssalonger där auktoriserade hudterapeuter kan ge råd om de produkter som passar just dig. Alla produkter är dermatologiskt testade och passar även en hyperkänslig hud. De saknar dessutom helt parfym och andra ämnen som kan verka irriterande eller täppa till porerna.

md Formulations hudvårdsserie består av produkter för både ansikte och kropp som ger snabba och synliga resultat.

md formulations är en hudvårdsserie som gränsar till läkemedel. Serien är ledande inom cosmeceuticals, ingredienser som bevisligen påverkar hudens struktur och funktioner på djupet. Serien har utvecklats av ett amerikanskt forskarlag som är ledande inom hudproblem och anti-age, och är resultatet av över 25 års arbete.

md formulations är en komplett, högteknologisk hudvårdsserie baserad på AHA-syror, för hudens olika behov genom hela livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0