Meningslöst ♥

God morgon. IGår åkte jag in till stan direkt efter skolan, därav no time for bloggyblogg. Jag träffade upp Lovisa och vi shoppade lite julklappar... Sötnosen hade till och med köpt fina julklappar till mig!♥ Dessvärre kunde jag inte hålla fingrarna i styr och kom även hem med ett par byxor, till mig. Likadana som jag köpte beige häromdagen fast nu i den svarta modellen. Ujujuj, inte bra. Men jag vågade inte vänta ifall de skulle ta slut. Jag och Lovisa fikade två gånger under vår dag på stan hehe. Andra gången åt jag den största bit skogsbärspaj som jag någonsin sett. Gott men jag mådde lite halvt illa efteråt. Hoho.
'
På torsdagar börjar jag kl08.00 vilket betyder att jag har bråttom bråttom bråttom. Ajuste, angående rubriken. Känns det inte helt meningslöst att gå till skolan när man ändå inte gör något viktigt? Vi har inge läxor kvar, på lektionerna tittar vi antingen film och på matten räknar vi några tal typ. Funderar på att skolka resten av terminen. Men inte idag då, julbord får man ju inte  missa! ;)
Puuusssssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0