Mitt hjärta börja andas i vågornas rytm

God morgon på er!
På fredag börjar vi klockan åtta och slutar efter tre någon gång. Underbart. Fast det idag gör inte det så mycket. Om några timmar är det helg och friiiiihet! (förutom på söndag då jag måste skriva ett so-arbete) Men annars är det inget annat är heeeeelg! Efter jag har klippt mig (gaaahhh) så ska jag åka hem till min fina syster och vi ska mysa framför idol-finalen! Imorgon ska jag träffa min kära kusin Helena. Vi ska handla julklappar och sen så tror jag att vi antingen ska se på Harry Potter eller gå på en teaterföreställning. Myspys!
'
Btw, jag är jävligt nervös inför klippningen. Jag har inte haft så kort hår på typ maaaassssa år! Men det ska nog gå bra... :S Måste komm ihåg att ta en före- och efter-bild! ;D
pusssss
Gillar bilden på något vis. Den är egentligen inte så fin men den utstrålar... lycka. Och det tycker jag om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0